Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Friday, December 14, 2012

ADAKAH COLLAGEN POWDER SHAKLEE SELAMAT UNTUK IBU MENGANDUNG dan IBU YANG MENYUSU?


Memang hot stuff Collagen Powder daripada Shaklee ni. Ujian klinikal membuktikan kesan positif ke atas kulit selepas 8 minggu penggunaan dari segi peningkatan kadar kelembapan kulit, kedut dan garis halus yang berkurang, rambut yang semakin cantik dan lain-lain. 

Namun, memandangkan kebanyakan pengunjung blog dan Facebook saya terdiri daripada ibu menyusu dan hamil, mereka juga mahu kelihatan cantik. Jadi, bolehkah mereka (ibu menyusu dan hamil) mengambil Collagen Powder ini? Jom baca jawapan terbaik.

Credit : http://vitaminsemulajadi.com/collagen-powder-shaklee-terbaik/




Adakah Collagen Powder Shaklee selamat untuk IBU MENGANDUNG dan MENYUSU?



Secara asasnya, kolagen selamat malah diperlukan untuk menjaga kulit agar tidak mengalami rekahan (stretch mark) bagi wanita hamil. Namun, ibu-ibu harus berwaspada pada bahan-bahan yang digunakan, kerana ada bahan yang tidak sesuai untuk ibu mengandung dan menyusu. Malah, harus tahu juga bahawa produk2 kolagen ni tidak diuji terhadap wanita hamil dan menyusu. Oleh itu, ibu-ibu kena periksa dulu apa bahan yang digunakan. Contohnya dalam Collagen Powder Shaklee ni mengandungi sejenis herba bernama Pfaffia yang tidak sesuai untuk wanita hamil kerana ia memberi kesan kepada hormon mengandung. Tapi jangan risau, ibu mengandung boleh menggunakan Collagen sebagai masker.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

PM saya untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.

Shaklee ID: 906986|smartiescc@yahoo.com|017-4060844|05-7700267|FB: Siti Haiza

No comments: