Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Sunday, December 16, 2012

INGINKAN CAHAYA MATA


Semua org inginkan cahaya mata sebagai pelengkap kehidupan berkeluarga..tetapi tidak semua yang bernasib baik mendapat cahayamata dalam waktu terdekat. Ada yang telah berkahwin bertahun-tahun, tetapi belum dikurniakan cahaya mata. 



Pelbagai kaedah yang telah digunakan dan telah banyak usaha yang dilakukan tetapi belum jugak berjaya. Tetapi kita sebagai manusia tidak boleh serik untuk terus berusaha. Salah satu usaha yang boleh diambil oleh suami isteri ialah dengan mengamalkan supplement set cahayamata dari Shaklee.

Set ini mengandungi Vitamin E, Alfafa dan Zinc. Jom kita tengok apa peranan 3 supplement ini ye..

VITAMIN E
 

"Vita E & Selenium - bekerja bersama2 dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E Shaklee, untuk membantu pergerakan sperma agar lebih tangkas dan bergaya".

ALFALFA 
Membantu menghangatkan kembali hubungan bersama. Juga dianggap sebagai kacip fatimah kerana khasiatnya untuk dalaman wanita. Juga berupaya mengurangkan keputihan pada wanita dan masalah senggugut.

ZINK
 
"Zinc - meningkatkan hormon testosteron dan bilangan sperma. Sangat bagus untuk golongan suami yang mengalami kekurangan 'sperm count' seterusnya meningkatkan peluang untuk hamil.


Ini hanyalah salah usaha yang kita boleh lakukan..selebihnya bertawakkal kepada Allah..DIA perancang yang terhebat. Apa yg penting jangan jemu berusaha kerana Allah sangat suka org yg tidak pernah give up utk berusaha.



PM saya untuk dapatkan harga diskaun dan konsultansi percuma.

Shaklee ID: 906986|smartiescc@yahoo.com|017-4060844|05-7700267|FB: Siti Haiza

No comments: