Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, August 27, 2014

SUSTAINED RELEASE VITA C 500 mg

Salam..

Entry hari ini kita ulas pula kisah Vita C 500 mg.

Pernah suatu masa dahulu, stok vita C licin hampir setahun.

Memang dahsyat masa itu.

Alhamdulillah stok mencukupi setakat ini. Jom kita berkenalan dengan Vita C shaklee.


Kandungan Vita C 500 mg Shaklee

  • mengandungi 7.5 hidangan buah oren termasuk kulitnya
  • pembebasan 1.5 vita c buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam
  • setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex.

Manfaat Utama


Membentuk kolagen - merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lemak.

Memperbaiki simptom pendarahan - Kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan sistem imun - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, athsma. Juga menyingkirkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.

Memerangi kanser- ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesa. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ianya menyerang sel-sel kita.

Mencantikkan kulit- Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.




Jangan tunggu-tunggu lagi !!

Segera dapatkan SET KECANTIKKAN SHAKLEE dari kami

Khidmat nasihat PERCUMA dan hanya untuk pelanggan kami sahaja

Fb : Siti Haiza
Page : As-Syifa healthcare dan Mummy to be
Id wechat : smartiescc
SMS/WhatsApp : 0174060844

Salam Sayang

Pn Haiza

No comments: