Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Thursday, October 9, 2014

PENGALAMAN JOIN RTI

Hari ini merupakan hari terakhir kami di akademi RTI. 

Apa itu RTI? Road To Italy.

Kenapa Italy? Kerana tahun depan International Conference akan diadakan di Italy.

RTI telah diasaskan oleh Master Wan Fatihanum. Sesiapa sahaja dibawah susur galur Master Anum layak untuk join RTI. Pada peringkat awal 66 orang peserta telah mendaftarkan diri. Master Anum telah ingatkan kepada setiap peserta penyingkiran akan berlaku sekiranya tiada komitmen diberikan. Antara komitmen kami ialah update blog 2 kali sehari. Entry mesti kepada produk dan bebas. Komitmen yang kedua ialah wajib tahajjud dan dhuha. Kami yakin rezeki datang dari Allah.




Hubungan kami di dalam RTI ibarat adik beradik. SEgala masalah akan dikongsi bersama baik suka ataupun duka. Tempoh yang ditetapkan oleh Master Anum ialah 40 hari. FUh macam tempoh orang berpantang ek. Sebenarnya kami tak terasa pun 40 hari tu. Setiap hari Master Anum pasti menyelitkan beberapa tips dan ilmu yang berguna untuk kami. Kalau kat luar entah berapa riban kena bayar. InsyaAllah ilmu yang bermanfaat ini kami akan apply untuk majukan bisnes kami dalam mengejar money freedom. 

Saya yakin setiap orang mengimpikan hidup bebas tanpa hutang. Boleh berbelanja sesuka hati tapi berbatasla..malah dapat membantu golongan memerlukan terutamanya saudara mara sendiri.

Memang jeles apabila melihat kawan-kawan membawa parent menunaikan umrah. Kalau tak kaya memang tak boleh.  Jom menjana pendapat bersama kami.



No comments: