Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, October 1, 2014

RAHSIA KULIT SEMAKIN GEBU DENGAN ESP

KULIT GEBU DENGAN ESP


Kulit yang gebu adalah kegilaan semua orang. Semua nak kulit yang gebu seperti artis Korea. Tiada sedikit parut pun yang menghinggap di kulit mereka. Sangat teruja bila melihat orang yang berkulit gebu. Tak berkelip-kelip mata memandang. Semua kita mampu memiliki kulit yang gebu. 



Kulit yang kusam dan berbintik hitam adalah berpunca dari kekurangan protein dalam badan. Protien yang dihasilkan oleh badan adalah tidak mencukupi untuk keperluan kulit. Maka kita perlu mengambil protein dari makanan bagi penampung keperluan badan.

Kulit kusam berlaku apabila timbunan sel mati berada di permukaan kulit. Jika timbunan tersebut tidak dibuang dari permukaan kulit kita dan dibiarkan berkumpul sekian lama, ini akan menyebabkan warna kulit hilang seri dan nampak kusam. 

Kulit kita ni sememangnya hari-hari akan ada sel mati. Masalah ini meningkat dengan usia yg bertambah. Faktor-faktor seperti sinaran matahari, pencemaran, nutrisi pemakanan tak seimbang, rokok dan alkohol memainkan peranan penting dalam menyebabkan sel mati/kulit kusam.

Kulit yang kusam ini akan membuatkan kita nampak lebih tua atau bahasa mudahnya, kulit tak cantikla kan.

Ingat yer, sel mati juga akan menyebabkan masalah-masalah kulit lain seperti jerawat, warna kulit tak sekata, jeragat, bintik-bintik hitam dan bintik-bintik putih.

ASID AMINO DALAM ESP


Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk didalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia tururt diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur , tua dan muda. Manakala kandungan Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39, menjadikan ianya sesuai untuk pengidap kencing manis.




PERBEZAAN ESP

Satu hidangan ESP Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

KEPENTINGAN PROTEIN


Protein merupakan bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungsi psikologi. Maka,setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imunisasi badan untuk melawan penyaki, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya membawa kepada kegagalan organ lain.

Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?

Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan ESP dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN

LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI
SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA KANGSAR

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul

No comments: