Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Sunday, November 27, 2016

Shaklee Landmark Study

Landmark study ialah satu kajian yang dijalankan keatas supplement bagi memastikan keberkesanan dan selamat untuk digunakan.

Shaklee merupakan satu-satunya syarikat supplement di dunia ni yang ada landmark study. Tujuan Shaklee  nak buat landmark study kerana  Mr. Roger Barnett (CEO Shaklee) membeli company Shaklee. Beliau hairan bila semua orang mengatakan produk Shaklee bagus. Jadi lagi mengukuhkan produk Shaklee ni bagus maka beliau  telah melantik National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) iaitu satu badan survey di bawah National Center for Health Statistics (NCHS) yang dipercayai mempunyai reputasi yang tinggi dalam membuat survey berkaitan dengan status kesihatan dan nutrisi penduduk US untuk membuat landmark study berkaitan Shaklee.

NHANES pulak telah melantik Dr. Gladys Block iaitu wakil dari satu institusi penyelidikan yang hebat iaitu University of California, Berkeley (UC-Berkeley) untuk mengetuai study ni. Doktor ni bukan calang-calang orang tau. Beliau merupakan orang yang hebat dalam bidang Epidemiologi & Public Health Nutrition. 

No comments: