Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, September 17, 2014

BASIC H : CECAIR AJAIB

Salam..

Dulu saya tak tahu pun kegunaan Basic H. Antara percaya atau tidak. Selepas membaca beberapa testimoni Basic H keyakinan saya kian bertambah. Keyakinan menjadi 200% selepas saya sendiri menggunakannya. Hampir setengah tahun saya dah guna Basic H. Masih lagi berbaki.


Sebab-sebab kenapa perlu pilih Basic H.

1. Saya mahukan rumah saya bebas dari toksik
2.Basic H adalah bebas dari gas beracun
3.Malah basic H juga adaalah bebas bahan kimia berbahaya
4.Basiv H ni memang tak wangi tau sebab tanpa bahan pewangi
5.Selepas guna Basic H, tangan jadi lembut.
6.Kalau ada yang jenis kulit senstif, memang sesuai guna Basic H sebab pH seimbang
7.Akhir sekali tanpa klorin

Cara penggunaan untuk kesan lebih memuaskan


Dapur, perkakas dapur, perabot, benda-benda yang diperbuat daripada kayu, dinding, keluli tahan karat, granit, marmar dan bilik mandi
Campurkan ¼ sudu teh dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean

Periuk, besen dan pinggan mangkuk
Campurkan ½ sudu teh dengan 1 gelen air

Tingkap dan cermin
Campurkan 1-2 titik dengan 16 auns air ke dalam penyembur Get Clean

Lantai
Campurkan 1 sudu teh dengan 1 gelen air

Kain benang biri-biri, nilon dan fabrik berkualiti tinggi
Campurkan ½ sudu teh dengan sebesen air suam


Apabila gambar dibawah dipost dalam FB ramai yang menghentam..katanya, guna pencuci lantai untuk cuci puting susu anak. Jangan cepta melatah ye, sebabnya dari atas lagi saya dah tekankan tiada bahan kimia berbahaya dan tiada toksik. Lagi pun Basic H diekstrak dari jagung dan kelapa. Sekarang, adakah masih lagi berbahaya?. Seriusly cakap basic H memang mantop untuk cucian degil @ ketegaq ni.
Dengan basic H dapur anda sentiasa berkilauan dan merelit. Minyak yang terpercik sangat senang untuk sental.


Oklah, memang 1001 kegunaan Basic H ni. Nanti ada testimoni best, saya akan update lagi. Nak tahu lebih lanjut boleh terus hubungi kami


Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?
Mahukan bonus dari belian anda?

Jangan lupa dapatkan SET GET CLEAN SHAKLEE

LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul




1 comment:

Unknown said...

dah ramai ke yang menggunakn produk ini