Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, September 17, 2014

HERBAL BLEND : KRIM PILIHAN SAYA

Salam..

Dah 3 tiub herbal blend saya beli, tapi semua untuk anak-anak. Nak dijadikan cerita, semalan jari manis saya sangat gatal. Memang sedapla menggaru. Padahal jari manis saya tu memang dah lama gatal, kulit jadi kering. Semalam agaknya dah tak tahan sangat saya pun sapu dengan Herbal blend. Boleh dikatakan seolah-olah serta merta gatal hilang. Kulit yang keirng selama hari ini, sampai sekarang masih licin. Wah, sangat hebat...kata hati kecilku hehe..bersastera pulak. 


Sebelum ni saya ambil untuk anak saya yang ekzema. Alhamdulillah memang nampak kesan yang positif. Baru-baru imi saya try pula untuk tumit suami saya yang pecah. So fsr masih lagi dalam proses pemulihan. InysaAllah saya akan update testimoni itu nanti. Herbal Blend ni memang multipurpose cream. Kalau anak kena gigit nyamuk or serangga cepat-cepat sapu. InsyaAllah tak ada kesan gigitan. Lagi satu kalau terkena benda panas or kulit melecur memang elok sapu guna herbal blend. Jangan tak tahu herbal blend mengandungi Vit E juga, No wonder lah kulit cepat recover.


Gambar di atas adalah testimoni selepas menggunakan Herbal Blend. 
Jangan was-was lagi. 


Selalunya, kalau panas baby akan mudah naik ruam. Jadi ambil herbal blend dan sapukan pada kulit yang naik ruam tadi. Jangan risau, Herbal Blend tak panas, cuma sejuk je,...rasa dingin, Kalau sapu pada dewasa, memang sedap.

Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?
Mahukan bonus dari belian anda?

Jangan lupa dapatkan HERBAL BLEND MULTIPURPOSE CREAM

LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul


1 comment:

Unknown said...

good info...nx tye dari mana saya blh daptkan vitamin ni