Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Tuesday, September 2, 2014

VIVIX TERBAIK BUAT EN AZAM

Salam...

Entry kali ini saya nak cerita kisah customer saya yg bernama En Azam.

En Azam ni merupakan pelanggan tetap Vivix. Sebenarnya En Azam pengidap diabetes. Kesannya..mata beliau mengalami sedikit kerosakan sehingga perlu di laser.

Suatu hari saya mendapat mesej dari En Azam yang dia ingin membeli Vivix..memang En Azam mengenali Vivix melalui blog ini. Alhamdullah memang beliau tak soal banyak..terus je oder.

Setiap bulan pasti En Azam oder Vivix..katanya perubahan amat positif..badan bertambah tenaga. Syukur sangat.

Baru baru ini saya mendapat.lesej yg agak panjang dari beliau...jom kita baca mesej beliau

Bestkan kalau kita dapat membantu orang yang memerlukan..

Saya berdoa supaya En Azam tak.perlu lagi menjalani laser mata.

Bagi yang nak cuba Vivix jangan fikir fikir lagi...terbukti berkesan.

0174060844
Pn Haiza

No comments: