Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, September 3, 2014

KEBAIKAN COLLAGEN SHAKLEE

Salam..

Kecantikan adalah impian setiap insan yang bernama manusia. Secara fitrahnya sememangnya manusia sukakan benda yang cantik terutamanya jika dirinya ada kecantikan itu . Ada yang beranggapan bahawa kecantikan pada wajah perlu dijaga dengan lebih rapi kerana orang akan melihat dan memandang wajah kita terlebih dahulu berbanding melihat pada pakaian kita. Sebahagian berkata mungkin kecantikan itu bermula dari dalam iaitu tubuh badan yang sihat dan cergas sepanjang masa memberi kecantikan secara tidak langsung pada wajah kita. Apa pun jua pendapat orang, yang penting kita mesti tahu kecantikan itu ada dalam diri kita cuma apakah cara yang terbaik untuk kita kekalkan agar ia sentiasa wujud bersama dengan kita.

Oleh itu, bersesuaian dengan gaya hidup masa kini, yang mementingkan kecanggihan dan kemajuan serta kepantasan dalam semua gerak kerja manusia seiring dengan kehendak semasa saya menyarankan kepada rakan-rakan diluar sana yang sedang membaca tulisan saya ini


Baru-baru ini sahabat saya telah menghubungi saya..katanya dia nak cuba Shaklee Collagen Powder. Masa dulu kawan saya ni mengalami masalah jerawat yang banyak. Macam-macam produk di cuba. Sekarang dia bertekad untuk teruskan dengan collagen powder.

Tahukah anda bahawa dalam badan kita mengandungi kolagen. Sebab itulah kulit baby halus mulus je kan. Tapi lama kelamaan kolagen dalam badan akan berkurang. Sebab itulah kulit mula berkedut, rambut mula kering, sendi mula sakit..semua tu adalah kesan dari kekurangan collagen.

Adakah collagen Shaklee sama dengan jenama lain?"
Kolagen boleh didapati dari banyak sumber seerti haiwan dan tumbuhan, haiwan dan ikan. Collagen powder Shaklee diperbuat dari sisik ikan merah. Sudah tentu halal kan.. 7 bahan utama untuk menghasilkan collagen powder Shaklee iaitu sisik ikan merah, vitamin b, vitamin c, ekstrak kerang, eksrak pfaffia dan lain-lain. 

Okay, rasanya cukuplah dulu kisah collagen powder untuk hari ini...insyaAllah sebulan ni entry saya kisah collagen saja hehehe.

Sebelum cek tutup kedai jom kita tengok jap testimoni gambar dibawah.. tak perlu kata apa-apa..biarlah gambar yang menerangkan.



Cantikkan muka kakak ni...tak mau ka cantik gebus macam ni.

Jangan tunggu-tunggu lagi !!

Segera dapatkan SHAKLEE COLLAGEN POWDER dari kami
BELI 6 PERCUMA 1 & FREE KEAHLIAAN

Khidmat nasihat PERCUMA dan hanya untuk pelanggan kami sahaja

Fb : Siti Haiza
Page : As-Syifa healthcare dan Mummy to be
Id wechat : smartiescc
SMS/WhatsApp : 0174060844

Salam Sayang

Pn Haiza

No comments: