Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Wednesday, October 15, 2014

GARLIC SHAKLEE VS GARLIC LAIN

Petang semalam, saya ternampak satu produk garlic keluaran syarikat XXX.  Bila di teliti kandungan saya perhatikan Garlic powder 333.33 mg. Kebetulan masa itu saya terlupa bawa handphone untuk google kandungan garlic Shaklee.

Sampai je di rumah terus saya google garlic Shaklee. Nak tahu tak berapa mg kandungan garlic? Rupanya garlic Shaklee mengandungi 500 mg garlic. Dalam hati kecilku, patutla produk Shaklee terbaik !!..

Bawang putih kalau tak diletakkan dalam masakan memang tak best kan. Kalau dirumah saya memang wajib ada bawang putih. Kadang-kadang tu masak mesti letak bawang putih lebih. Saya suka sangat makan roti nan garlic dan garlic bread. Tapi kalau nak makan bawang putih saja memang tak lalu. 

Pernah saya dengar satu cerita tak pasti dari sumber mana, katanya Prof Ungku Aziz mengamalkan jeruk bawang putih setiap hari. 

Rupanya bawang putih bukanlah digunakan untuk memasak sahaja, malah pelbagai guna. Pernah dengar garlic sock? Garlic sock ini digunakan ketika anak demam. 

Nampak tak, kenapa bawang putih sangat penting dan wajib ada dirumah.

Jom tengok khasiat bawang putih secara umum.

Antara khasiat bawang putih adalah:
  • Membantu membunuh parasit
  • Membantu dalam sistem pernafasan
  • Perbaiki sistem penghadaman dan kandungan tenaga yang rendah
  • Mengelakkan penyakit serangan jantung dan mengurangkan tekanan darah tinggi dan penyakit kanser
  • Mengurangkan penyempitan kolesterol dan saluran darah dalam kardiovaskular manusia
  • Dapat mengurangkan kandungan gula dalam badan dan mengurangkan batuk
  • Sebagai antibiotik
  • Dapat memecahkan kolesterol yang menyekat perjalanan darah pada salur  darah dan kolesterol ini dikenal pasti sebagai punca kepada penyakit darah tinggi.
  • Membantu menyegarkan pernafasan sekalipun tempat yang banyak karbon monoksida (asap kenderaan)
  • Menghindarkan seseorang daripada diserang kanser kerana kandungan mineralnya membantutkan ketumbuhan tumor dalam badan.
Untuk melihat kelebihan Garlic Shaklee moh klik SINI.

Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?


Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan ESP dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN



LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI
SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA KANGSAR

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul

No comments: