Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Thursday, October 16, 2014

KERIANGAN BERSAMA SHAKLEE

Bisnes Shaklee satu perkara yang menyeronokkan. Apa yang best sangat tu? hehe macam-macamla best. Hubungan yang terjalin erat menambahkan lagi keseronokan dalam berbisnes. Tak rasa stress dan tertekan pun..

Seperti yang saya sebut sebelum ini, bisnes Shaklee tak perlu untuk saya keluar mencari customer. Customer yang datang mencari saya. Best kan..masa bersama keluarga adalah keutamaan saya. InsyaAllah keperluan keluarga pasti terjaga. 

Ok jom tengok kumpulan-kumpulan besar kami.

Dalam Shaklee terdapat beberapa kumpulan mengikut susur galur. Saya dibawah kumpulan Master Farhah iaitu The Rising Stars. 


Entry hari ini saya nak selitkan beberapa keping gambar untuk aktivit-aktiviti yang telah saya sertai.


Kenal tak siapa tu? Ha..disebelah saya ialah PM Lyna Noh. Pengasas untuk group SOLARIS former known as LADY BOSS. Suami kepada PM Lyna ialah PM Zainul.


Dari kiri ialah Master Farha, Master Effa dan PM Lyna Noh. Hebatkan...ramai master dalam group besar kami.



Ini pula sehari bersama Master Wan Fatihanum. Saya panggil nanny Anum. Nanny Anum anak kepada PM Lyna Noh. Masa ini master Anum turun Ipoh. So gathering di Rumah Api Steamboat. Menurunkan ilmu sambil santai-santai.



Selain daripada coaching dalam kumpulan, kami juga menyertai seminar-seminar yang berkaitan dengan marketing. Alhamdulillah kami sentiasa merebut peluang yang ada.



Pic ni saya paling suka. Wajah ceria seorang master dan bakal master. Masa ini master Anum baru jadi master. Hope saya pun akan ikut jejak master Anum.

Keistimewaan join group kami :

1. Anda akan diajar A to Z.
2. Ditempatkan dalam kumpulan-kumpulan hebat dibawah naungan Master-master hebat.
3.Tidak perlu keluar rumah untuk belajar..hanya melalui online sahaja.

Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?


Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan ESP dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN



LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI
SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA KANGSAR

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul



No comments: