Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Thursday, October 2, 2014

MINYAK NAIK ESP TURUN | BAIK UNTUK STRETCH MARK

APA ITU STRETCH MARK


Sepanjang 9 bulan mengandung, akan berlaku beberapa perubahan kepada si ibu. Antaranya kulit perut dan paha mereka akan semakin menegang sehinggakan boleh nampak seperti garis-garis halus berwarna putih ataupun strecth mark. Kesan strecth mark ini akan kekal sehingga bersalin. Hampir 90% ibu-ibu hamil akan mengalami seperti ini.

Strecth mark berlaku apabila kulit kita meregang sehingga hilang daya elastisinya. Sebenarnya bukan ibu hamil sahaja yang mengalami sedemikian, tetapi golongam yang kurus menjadi gemuk pun akan mengalami stretch mark. Kulit kita terbahagi kepada 3 lapisan iaitu epidermis, dermis dan lemak.  Stretch mark terjadi pada lapisan dermis. Lapisan ini dipenuhi pembuluh darah dan beberapa reseptor badan. 

Apabila tubuh manusia membesar dalam masa yang singkat, saraf akan menjadi lemah dan akhirnya pecah akibat kulit semakin nipis. Menurut fakta lagi, stretch mark kerap terjadi kepada mereka yang berkulit gelap. Ini adalah berkaitan dengan penghasilan melamin. Stretch mark tidak boleh dihilangkan tetapi boleh dikurangkan dengan mengambil lebihan sayuran, minum air yang cukup dan menyapu pelembap pada kulit bagi meningkatkan Elastisi kulit.


TESTIMONI SENDIRI


Saya mula mengambil ESP selepas melahirkan anak ketiga. Niat asal hanya untuk memekatkan susu badan. Maklumlah dah bertekad nak susu badan secara eksklusif. Tapi selain dari susu menjadi pekat dan banyak beberapa perubahan telah dikesan. Antaranya kulit semakin cerah, parut semakin pudar dan paling best stretch mark sukar dikesan lagi.

Sejak dari itu saya lebih yakin dengan ESP yang kaya dengan protein. Bezanya ESP Shaklee dengan produk soya yang lain ialah, ESP Shaklee diperbuat daripada soya non GMO. Terbukti sangat selamat.

Terpulang kepada pembaca sama ada percaya atau tidak, tetapi niat saya sekadar berkongsi ilmu dan kebaikan ESP. 


Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?

Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan ESP dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN



LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI
SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA KANGSAR

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul


2 comments:

Mama Alfateh said...

Wow.. promosi esp lagi!!

Annur Shoppe - kedai vitamin said...

wowwww shaklee memang terbaik !!