Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Friday, October 3, 2014

PROMOSI ESP BELI 6 PERCUMA 1 2014

Promosi ESP BELI 6 PERCUMA 1 2014 kembali menghantui rakyat Malaysia. Saya akan tunjukkan kepada anda, bagaimana anda boleh jimat dengan membeli ESP promosi ini. 

Apabila anda beli 6, akan dapat 7 canister. 

Jimat RM121

Anda juga layak menerima keahliaan PERCUMA

Jimat rm 75

Paling best ialah bulan berikutnya anda akan menerima cash back 

RM36

Secara keseluruhannya anda telah UNTUNG sebanyak RM 232 !!


Sekiranya anda ingin menjadikan ia sebagai bisnes, itu satu langkah yang bijak. Kenapa saya kata bijak kerana : 

Harga modal RM 726
Harga jualan RM900

Untung bersih 6 canister
Total RM 174

TOTAL KEUNTUNGAN KESELURUHAN RM 406 !!!

Modal tak cukup??

JOM SMS/PM/WHATSAPP SAYA..

Saya akan tunjukkan cara paling mudah.




Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?


Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan ESP dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN



LEBIH ISTIMEWA JIKA ANDA MENJADI AHLI
SAYA MERUPAKAN PENGEDAR SAH SHAKLEE KUALA KANGSAR

Pm/whatsapp 0174060844

Shaklee ID - 906986
SITI HAIZA
page : As-Syifa healthcare
fb : Siti Haiza / Ako Abdul

No comments: