Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Saturday, October 11, 2014

SYOKNYA JOIN SHAKLEE

Alhamdulillah tamat sudah RTI selama 40 hari. Mulai hari ini akan bermula episod seterusnya.  Syukur tak terhingga ke hadrat Ilahi yang telah menemukan saya dalam group yang betul. Sepanjang penglibatan saya dalam Shaklee bermacam-macam program telah saya sertai. Setiap malam pula sentiasa di penuhi dengan kelas produk dan kelas leadership. Semuanya PERCUMA tau. 

Saya mula terjeak dengan Shaklee adalah bukan dalam perancangan pun. Tetiba saja hati ini tergerak untuk cuba berbisnes dengan Shaklee. Padahal masa tu saya baru je amalkan ESP. Itupun kadang-kadang makan, kadang-kadang lupa. Pendek kata saya join Shaklee ni hanya suka-suka pada awalnya.

Kebetulan selepas beberapa hari saya daftar, anak kedua saya warded. So boring-boring saya pun cubalah beriklan di FB. Sejak dari itu rasa syok pula bila dapat respon. Bonus semakin hari semakin meningkat. Lagi bertambah yakin dan semangat saya untuk terus dalam Shaklee.

Antara medium yang kami selalu guna untuk coaching online ialah, FB, WHATSAPP, TELEGRAM, WEBINAR. Tak perlulah kami untuk keluar dari rumah pun. Sambil masak, sambil jaga anak, sambil mengemas rumah, semuanya boleh. Konfem suami anda suka. Yelah, makan terjaga, anak terjaga, rumah terjaga tapi bonus 4,5 angka sebulan.

Kadang-kadang kami juga menyertai seminar diluar rumah. Itupun jarang-jarang sekali. Tapi best tau sebab boleh angkut semua sekali. Konfem suami anda suka.

Setahun sekali Shaklee akan mengadakan National Conference dan International Conference berdasarkan point yang terkumpul. Untuk tahun ini akan ke Italy. Everything Shaklee sponsor tau. Bagi muslim ada dua pilihan, sama ada Umrah ataupun lain Tahap layanan 6 bintang.  Duit poket Shaklee bagi juga termasuklah beg pakaian.

Untuk National tahun ni hanya di Sunway Hotel. Kira okla tu kan. 

Ok untuk entry hari ini, itu je dulu..

Next entry kita story lagi..yang pasti anda pasti teruja..tengah cari semula gambar-gambar program bersama Shaklee. Tunggu part II ok..

4 comments:

cerita ceriti kak sarah said...

saya tak sabar nak tengok gambar...

Syaidatul Nadia said...

Bertuah badan bila diri dihargai.

Unknown said...

Shaklee terbaik! semulajadi..selamat!
i love shaklee!
Diariku Ceritaku

Akak Coway said...

Dari terjebak saja-saja, daku dah jatuh cinta pada Shaklee juga! :)