Nuffnang ads

Kaedah Pembelian

Kaedah Pembelian

Monday, November 10, 2014

SAKIT HATI KENA PERLI PERUT BUNCIT

Perut buncit adalah normal bagi lelaki yang sudah berkahwin. Che Kiah pun hairan kenapa lelaki yang berkahwin perlu perut buncit. Ada juga bagusnya, itu menandakan lelaki itu sudah berkahwin. Suami Che Kiah sendiri pun mempunyai aset perut maju ke hadapan. Che Kiah bangga tau sebab orang kata pandai bini jaga suami dia..hehe..

Memiliki perut buncit bukanlah satu kesalahan tapi akan mengundang masalah lemak tepu yang berlebihan. Itu yang mendatangkan masalah. Antaranya :


  • jantung
  • tekanan darah tinggi
  • kencing manis
  • gout
  • batu karang
Penyakit-penyakit diatas adalah berpunca dari lemak yang berlebihan dalam badan kita. Hari ini Che Kiah akan cerita kenapa atau bagaimana Omega Guard Shaklee membantu menghapuskan lemak-lemak jahat ini. 

Omega guard Shaklee mengandungi Omega-3 yang diperoleh dari ikan laut dalam yang berair sejuk. Che Kiah sangat tertarik apabila disebut ikan laut dalam kerana ikan-ikan ini bebas daripada pencemaran sisa-sisa toksik yang merbahaya. Lagi satu fakta yang menarik, omega guard shaklee ni diperbuat daripada minyak ikan yang tulen bukannya dari hati ikan tau. Semua pun tahu kan fungsi hati iaitu menyimpan toksid-toksid dalam badan. Malah minyak ikan untuk Omega Guard ni disuling secara 3 peringkat (Triple Molecular Distillation) bagi mengekalkan keasliaannya.

  • menapis logam berat dan pencemaran lain
  • mencegah oksidasi dan trans-lemak
  • bau dan rasa ikan yang minima

Omega-3 membantu meningkatkan metabolisme badan. Apabila metabolisme meningkat kadar pembakaran lemak akan meningkat. Malah akan menghalang pembentukan lemak dan menyekat selera makan.

Omega-3 berfungsi melancarkan pengaliran darah ke otot semasa kita bersenam dan membantu merangsangkan enzim yang membawa lemak tersimpan untuk ditukarkan kepada bentuk tenaga. Dari sini kita boleh nampak lemak-lemak tersimpan akan terbakar dengan mudah ketika kita bersenam sekirannya kita mengamalkan omega Guard Shaklee. Bila lemak terbakar of course berat badan akan turun!!.

Che Kiah harap pembaca faham bagaimana Omega Guard Shaklee boleh bantu untuk kuruskan badan dan mengempiskan perut yang buncit. Lagi satu pesanan Che Kiah hati-hati apabila membeli minyak ikan jenama lain. Pastikan minyak ikan tersebut bukan dari hati ikan ye.


Nak penjimatan 20-30% dari setiap belian anda?


Mahukan bonus dari belian anda?


Klik SINI untuk megetahui kelebihan menjadi ahli
Jangan lupa dapatkan OMEGA dari kami
BUY 6 FREE 1
FREE KEAHLIAN



1 comment:

Unknown said...

memang susah hati bila perut buncit. tak pasal2 disangkakan orang mengandung lagi sedangkan si kecil baru je umur beberapa bulan.

Ketahui 10 Sebab Kenapa Patut Beri Anak Meal Shakes